»Mislim, da je identiteta zaporedje odločitev in dogodkov na poti.«
»Napake so temeljni del življenja.«
»Zavedajo se, da imajo politično moč.«
»Da so ljudje v državnih ustanovah zaradi ljudstva, ne obratno.«
»Uničenje je pravzaprav vpisano v človeka, saj brez uničenja ni spremembe.«
»V grenkobi, kako Horvath glede na vse skupaj, razbira razočaranje nad človekom zaradi ignorance, da mu več pomeni dan zabave kot vprašanje, kaj bo jutri.«
»Kdaj intimna zgodba postane zanimiva, če opazujemo par, ki bo razpadel in če vemo, da že ko sta živela skupaj, nista bila ravno idealen par.«
»Režiserka razbira razočaranje nad človekom zaradi ignorance, da mu več pomeni dan zabave kot vprašanje, kaj bo jutri.«
»To nevralgično točko, ki jo Horvath zelo dobro poda, sama imenuje malomeščanstvo.«
»To 'barsko pritoževanje' je tudi del naše kulture.«
»Kar se dogaja naprej, pa deluje kot popolna groteska.«
»Gre za razprave o pogledu na svet z vidika privilegiranih v sistemu kapitalizma, ki povzroča določene zlorabe, ampak ga zaradi lastnih koristi in šibkosti ne moremo zamenjati, ali pa se niti ne zavedamo, kako drvimo v katastrofo.«
»Ta konfliktnost in izkrivljenost resnice nas je navdihnila, da smo poskušali ustvariti uprizoritev, ki bi omogočila meditacijo o ključnih vprašanjih reševanja sveta.«
»Če nam bo uspelo ljudi vsaj malo razjeziti, smo naredili veliko delo.«
»Razmišlja o teatru danes, njegovi moči in nemoči.«
»Utrnilo se mi je, da je morda prav zdaj čas za to, da se iz parterja premaknem na drugo stran, da torej tudi sama postanem nosilka nekega dogodka, ne samo njegov projektator.«
»Naše delo, ta eksperiment, je temeljil na urjenju v improvizaciji, skupinski dinamiki in spoju obojega. Te dni ponavljam, da je bil ustvarjalni proces podoben vajam garažnega benda.«
»Je predstava, a hkrati vanjo vdira življenje.«
»Me pa še vedno zanima, kaj vse je lahko režiserjev solo. Ker nismo plesalci, igralci, kiparji, slikarji, da bi se naše delo in veščina lahko razgrnila v enem 'solu'.«
»Tudi z vidika trajanja predstave je mogoče, da bo kakšen dan trajala uro in pol, drug dan tri ure, spet drugič pa štiri ure. Vse skupaj bo odvisno od tega, kam se bomo tisti dan odpravili in na kakšen način.«
»Če po navadi snujem kot projektator dogodka, bom tokrat morala biti tudi nosilka.«
»Generacija, ki sprejme napake svojih predhodnikov in jih presega, simbolizira terapevtski trenutek, ki bi bil koristen za celo družbo.«
»Največji ključ je bil Wajdi Mouawad sam, saj ga zanima točno to vprašanje: razmišljati hoče o absurdu vojne in njeni 'nujnosti'.«
»Status ljudi v migrantskih centrih je do konca perverzno 'zrežiran'.«
»Če bi se bili zmožni soočati z lastno travmo in jo prerasti, bi bila to ena od stvari, ki bi spremenile podobo sveta.«
»Lahko umakneš posameznika na vrhu piramide, a ker je čas naredil svoje, je za njim že toliko drugih pripadnikov ideologije, da ga bo nadomestil drugi vodja in pobijanje se bo nadaljevalo.«
»Vsakič, ko zavzamemo položaj žrtve, položaj človeka, ki se mu je godila krivica, se iz tega rodita maščevanje in upor.«
»Drama govori o vojni, portretira človeka, ki želi vplivati na svet, najti smisel in identiteto.«